La CUP - Alternativa d'esquerres celebra aquest diumenge una nova Assemblea Oberta d’Unitat Popular a Torelló

Des de l'Assemblea Territorial de la Candidatura d’Unitat Popular d’Osona (CUP) volem convidar-vos a la 2ª Assemblea Oberta d'Unitat Popular que tindrà lloc el proper diumenge 28 d'octubre al Centre Cívic de Torelló.

Com bé sabreu, la CUP – Alternativa d'Esquerres va decidir concórrer a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 25 de novembre, per això hem convocat aquesta 2ª Assemblea d'Unitat Popular oberta al conjunt de la ciutadania i moviments populars comarcals, per tal de fer públics el programa electoral i les grans línies d’acció de la CUP - Alternativa d’Esquerres. LaCUP – Alternativa d'Esquerres en aquesta Assemblea, vol fer partícep a la ciutadania i als esmentats moviments populars a participar de forma activa en la organització de la campanya electoral a Osona

Us emplacem, doncs, a participar a la jornada que tindrà lloc al Centre Cívic de Torelló (C. Núria, 91) a les 18h del proper diumenge 28 d'octubre de 2012, alhora que us preguem feu extensiva aquesta invitació a les persones, organitzacions i plataformes que hi puguin estar interessades.

Osona, 25 d’octubre de 2012