La CUP fa públics els resultats de l’enquesta Quin Poble Vols?

Això s’ha fet elaborant una enquesta que demanava la votació de cada un dels punts del programa i una proposició oberta a l’opinió de cadascú. L’enquesta, repartida porta a porta per tot el municipi, es podia omplir i dipositar a varis establiments de Seva, Balenyà, el Muntanyà i el Pinós. L’enquesta també es podia contestar a través de la nova pàgina web de la CUP de Seva.

El procés ha estat una experiència única i nova al municipi, la qual, la CUP de Seva valora de forma molt positivament, no només perquè ha participat un nombre gens menyspreable d’un centenar de persones (105 persones, el 4% del cens electoral), sinó perquè a més s’han recollit molt bones propostes que la CUP incorporarà al seu programa electoral.

Volem felicitar doncs, a totes les persones que han participat en aquest procés per la seva implicació i per les seves idees. El procés participatiu ens ha demostrat que hi ha molta gent que té ganes de participar i que quan se li consulta la seva opinió fa bones aportacions.

És per tot això, que des de la CUP continuarem, siguem o no a l’Ajuntament, la lluita perquè la gent tingui poder de decisió real sobre tot allò que l’afecta.

CUP Seva