Presentació de la CUP-AE a Centelles i Tona

Amb motiu de les properes eleccions al Parlament de Catalunya que se celebraran el proper 25 de novembre, la Candidatura d’Unitat Popular – Alternativa d’Esquerres (CUP–AE) té previst fer dos actes de campanya a Centelles i Tona, el proper cap de setmana, dies 10 i 11 respectivament.

Per una banda, Artur Rubinat membre del Secretariat Nacional i militant de la CUP de Seva, farà una petita presentació explicant què és la CUP i quin és l’eix programàtic electoral. Per l’altra, dissabte, la número dos per la llista de Barcelona i regidora de Vic, Georgina Rieradevall, donarà el seu punt de vista de la situació actual i explicarà els motius de perquè la candidatura ha decidit concórrer a les eleccions. Diumenge, serà Marc Serra, número dinou per Barcelona i militant de la CUP de Montesquiu, qui ens exposarà quins són els motius i els objectius que ha dut la CUP a presentar-se al Parlament de Catalunya.

A més a més, durant l’acte també gaudirem de les cançons de la cantautora resident a la comarca Mercè Subirachs.

Així doncs, emplacem a tota la gent que ho desitgi a assistir als dos actes convocats aquests cap de setmana:

CENTELLES, dissabte 10 de novembre, a les 20h a la Sala de Vidre del teatre Francesc Macià (C. Anselm Clavé, 5).

TONA, diumenge 11 de novembre, a les 20h a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Tona (C. Font, 10).

Candidatura d’Unitat Popular – Alternativa d’Esquerres
Assemblea Territorial d’Osona