La CUP organitza una Assemblea Oberta d‘Unitat Popular a Manlleu per parlar de les eleccions del 25N

Dissabte passat el consell polític de la CUP va decidir obrir un debat sobre la conjuntura política i sobre la millor manera d’intervenir-hi, obrint nous horitzons al projecte independentista de la Unitat Popular. Fruit d’aquest procés de debat, s’enviarà una proposta a l’Assemblea Nacional Extraordinària perquè sigui votada, en la qual es contemplarà la possibilitat que la CUP participi en les properes eleccions al Parlament de Catalunya. Aquesta Assemblea Nacional tindrà lloc el proper dissabte 13 d’octubre a Molins de Rei.

La CUP organitzarà assemblees populars obertes a la participació de persones, associacions i organitzacions de l’àmbit de la Unitat Popular, per tal d’explicar la seva proposta i recollir les aportacions i les opinions de totes aquelles persones, organitzacions i entitats que estiguin interessats en participar-hi.

La CUP convida tots els militants i simpatitzants a participar en aquest debat en un moment d’intensa politització de la societat catalana, en què caldrà organitzar i eixamplar l’alternativa política de la Unitat Popular.

A la comarca d’Osona, la Trobada tindrà lloc el proper dissabte 6 d’octubre a 2/4 de 8 del vespre a Can Puget (Pl. Dalt Vila, 3) de Manlleu.

CANDIDATURA D'UNITAT POPULAR
ASSEMBLEA TERRITORIAL DE L’ALT TER