La CUP obre el debat de les eleccions a la ciutadania

La CUP ha celebrat el dissabte 6 d'octubre l’Assemblea Oberta d’Unitat Popular a Can Puget de Manlleu.

Amb l’assistència de més de 60 persones, la CUP ha volgut obrir al públic el debat que està duent a terme aquests dies per decidir si participa a les eleccions del proper 25 de novembre.

Entre els assistents, a més de militants de l‘organització independentista i d’esquerres, hi havia representants de diferents moviments socials de la comarca, que han pogut escoltar i opinar sobre l’oportunitat, que el projecte alternatiu que vol representar la CUP concorri a les eleccions.

La majoria de les intervencions han coincidit en la necessitat d’una opció d’esquerres rupturista, amb una nova manera de fer política, comptant amb la participació de la ciutadania i que plantegi alternatives en els àmbits dels drets socials l’ecologisme, la participació, la defensa del territori i de la cultura popular i la reivindicació dels Països Catalans.

Des de la CUP s’ha valorat molt positivament l’assemblea, tant pel que fa al contingut dels debats duts a terme com per l’experiència que representa l’obertura a la ciutadania de la presa de decisions de l’organització.