La CUP celebra la segona Assemblea Oberta

Ahir dissabte la CUP de Seva va celebrar la seva segona Assemblea Oberta per tal d'explicar, de primera mà i en primera persona, la feina feta dins l'Ajuntament de Seva i la incidència que ha tingut dins l'Equip de Govern aquests primers 9 mesos de legislatura.

Primer, la regidora Betty Costa, va explicar les feina feta per la regidoria de la qual n'és la responsable. A continuació, Artur Rubinat, va parlar de participació ciutadana i transparència. En tercer lloc, Òscar de la Guàrdia, va parlar d'alliberament nacional, de la importància de la lluita municipalista i de les mocions que la CUP ha presentat al Ple de l'Ajuntament i de les que t'he previstes de presentar. També va fer un resum de tots els actes convocats per la CUP el darrer any.

Per acabar, es va obrir un torn obert de paraules on tots els assistents van poder dir-hi la seva lliurement.

La CUP va tancar l'acte recordant que es va comprometre a realitzar periòdicament aquests tipus d'Assemblees Obertes.

Seva, 19 de febrer de 2012

CUP Seva